Inspiration Board: Your story isn't over yet

Hee guys how you doing?
I had a great weekend, a lot of graduation parties -as you guys may now I finally graduated from high school -. I didn't give one myself, because let me be honest it is just to much work. I rader let someone els do it and make sure they invite me hahah.

Anyways. Some people were so nice to give a surprise graduation party for me and two friends of my. It was so sweet of them. Great way to end my weekend.

Enjoy the inspiration board!


Hoop dat het goed gaat met jullie. Ik had een leuk weekend, veel feestjes van geslaagde - als jullie misschien al weten ben ik geslaagd van de middelbare -. Ik heb geen feestje gegeven, want laat ik even eerlijk zijn het is zo veel werk. Ik laat iemand anders het wel doen en zorg er voor dat ik wordt uitgenodigd hahah.

Hoe dan ook. Een aantal mensen waren zo lief om een surprise party te geven voor mij en twee andere vrienden van mij die waren geslaagd. Het was zo lief van ze. Geweldige manier om mijn weekend af te sluiten. 

Geniet van de inspiratie bord!




I would love to have this tattooed on my wrist. Only the symbol.












Source: Tumblr

Thanks for stopping by
and have a blessed week!
Much Love



0 comments:

Post a Comment